Alejandro Pérez Gràcia

Alejandro Pérez Gracia

Inicia els seus estudis de guitarra amb la professora Antònia Montserrat i els continua en l’Escola d’Arts Musicals Luthier amb el mestre Xavier Coll. Al 1996 finalitza els seus estudis de Grau Mig de Guitarra Clàssica amb la qualificació d’Excel·lent en el Conservatori Municipal del Bruch de Barcelona. Al 2002 obté el títol de Professor Superior de Guitarra en el Conservatori Superior de Música del Liceu, també amb la qualificació d’Excel·lent. Ha realitzat diversos cursos internacionals de perfeccionament i Master Classes amb els mestres: David Russell, Manuel Barrueco, José Tomás, Aniello Desiderio i Fernando Rodríguez, entre d’altres. Ha actuat en prestigioses Sales de Concert com: Auditori Eduard Toldrà, Auditori de la Caixa de Terrassa, Hivernacle (en el “Cicle Clàssica als Parcs”), Casal del Metge.. Des de 1995 realitza assíduament col·laboracions amb els grups de flamenc i cantautors. Actualment forma part del grup musical de la cantant Rosa Zaragoza. Actualment combina la docència amb els concerts.