Qui

Som

Escola de Música amb més de 40 anys d’experiència

Autoritzada per la Generalitat de Catalunya

Membre d’EMIPAC (Escoles de Música d’iniciativa privada associades de Catalunya)

L’Escola d’Arts Musicals Luthier va ser fundada el 1979 per la guitarrista i pedagoga Alícia Alcalay Rosés. És un centre privat, reconegut per la Generalitat de Catalunya des del 13 de febrer del 1986 i autoritzat des del 1995.

La seva tasca educativa aglutina tots els cicles musicals a partir dels 3 anys, iniciació, nivell elemental, professional i superior.

Actualment, l’Escola té alumnes de procedència nacional i internacional i compta amb un professorat altament qualificat. A molts els avala una notable carrera concertística i pedagògica. Els mestres col·laboren en la dinamització de les activitats que configuren la programació anual del curs, és a dir, audicions, concerts, cursos, conferències, casal d’estiu, Nadal i Setmana Santa, entre d’altres.

L’Escola Luthier ja té un alumnat passat i present que l’avala com a escola de prestigi dins del panorama musical del país i té un gran renom tant a l’estranger com aquí.

El 2011 va ampliar els seus espais amb un departament de dansa, dirigit pel conegut ballarí de claqué Guillem Alonso.

L'escola

Seccions

clàssica
moderna
Tallers
d’instruments
clàssica
moderna
Tallers
d’instruments

Mètode

d'ensenyament

Ensenyem a alumnes de totes les edats a partir dels 3 anys fins a adults i jubilats.

Les classes d’instruments són individuals, encara que al nivell elemental es poden posar 2 alumnes a una classe. Les classes teòriques són en grups reduïts o individuals.

Comptem amb professors titulats superiors especialitzats en mètodes diferents, adequats per a cada alumne.

Al llarg del curs es faran audicions d’alumnes i recitals de professors. Podeu consultar-les al calendari escolar.

Els alumnes es poden examinar i s’equiparen amb els nivells dels conservatoris oficials.

L’escola disposa de diversos instruments per llogar a preus mòdics pels alumnes que ho necessitin.

Comptem amb aules destudi a disposició dels alumnes.