Héctor Guzmán

Des de ben petit ha tingut una estreta relació amb la música i el piano, arribant a convertir-se en essencials a la seva vida. Nascut a Guadalajara, Mèxic, va realitzar la carrera com a concertista amb l’especialitat de piano a la Universitat de Colima, en mans del reconegut Dr. Anatoly Zatin, cursant una temporada també amb la pianista Marta Garcia Renart. Ha rebut classes de grans pianistes i músics entre els que destaquen Elena Vassilieva, Vladimir Viardo, Pierre Reach, Gleb Dobrushkin, Ana Poklevsca. Ha tocat múltiples concerts i festivals arreu de Mèxic, com en el palau de Belles Arts i durant el festival internacional de Campeche. L’any 2009 va rebre una beca per estudiar el Màster en Interpretació Musical, amb l’especialitat de piano, a l’Escola Luthier en conveni amb la Universitat Ramon Llull Barcelona, instruït per Gennady Dzyubenko. Ha realitzat concerts i col·laboracions en varis països Europeus, i, actualment segueix enriquint la seva formació com artista, estudiant i explorant la música moderna, i duent a terme presentacions amb produccions pròpies per tal de poder explotar totes les seves capacitats artístiques i trobar-se a si mateix, transmetent el màxim als seus alumnes per descobrir i potenciar cadascun dels seus punts forts i, tenir així, una experiència més dinàmica amb d’ells.