Josephine Fitzpatrick

Josephine Fitzpatrick, va ser alumna de Georges Janzer, Abraham Skernick i Karen Tuttle. Té el títol de Bachelor of Music amb distinció de la Universitat d’Indiana (1985) i el títol de Master of Music de la Manhattan School of Music (1987). ). Els seus professors de música de cambra incloïen membres del Quartet Vegh, el Quartet de Corda Americà i el Quartet Juilliard. Va rebre beques per als festivals Aspen Music Festival, The Banff Centre for the Arts i Tanglewood Music Center. Ha tocat amb l’Orquestra de Cambra de Saint Paul (Minnesota, els USA) i el Conjunt Modern (Frankfurt, Alemanya). Ha actuat com a solista amb l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya sota la direcció de Franz-Paul Decker (1988), Rei Robert i Martin Haselböck (2000). Des del 1987 és assistent de solista de viola de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.