Sara Rojo Alpiste

Sara Rojo Alpiste, nascuda a Barcelona, va cursar la primària artística a l’Escola Oriol Martorell on va obtenir el títol elemental de dansa clàssica, contemporànea i espanyola. Amb el violinista Agustí Coma, el mestre Guerassim Voronkov i amb el compositor Jordi Cervelló va fer la formació de música de cambra. Al Conservatori del Liceu va fer els estudis de grau mitjà no reglats. Amb la concertista ucraïnesa Ala Voronkova va fer tota la formació de violinista. Laboralment va ser músic a cerimònies funeràries per l’empresa Mémora. Va treballar a l’escola Marshall amb l’Orquestra de la Passió d’Esparreguera, a l’Orquestra Filharmonia de Barcelona, la O. Metropolitana de BCN, la O. Simfònica de Sant Feliu, la O. del Gran Teatre del Liceu i amb la Jove Orquestra internacional del Líban, el Sextet Glinka i amb la Camerata Vivaldi. Actualment te un duo de violí i guitarra amb Miguel Marín i un duo de violins amb Ala Voronkova.