Matías Muñoz Parietti

Nascut a Santiago de Xile i resident a Barcelona des de l’any 2004. Pianista, compositor i arranjador. Desenvolupa els seus estudis musicals a L’Escola Moderna de Música (Santiago de Xile), al Taller de Músics (Barcelona) i a L’Escola de piano clàssic Angel Soler. També rep classes particulars de grans mestres com Guillem Klein, Jorge Rossy, Roger Mas, Joan Diaz, Alexandre Di Constanzo, Toly Ramirez, Mario Lecaros, entre d’altres. S’especialitza en piano, arranjaments, composició jazz i també toca diferents estils musicals com reggae, funk, rock, folklore llatinoamericà, música clàssica, cúmbia i pop. L’any 2009 és guanyador del “Fons per al foment de la música nacional” del govern de Xile per a l’enregistrament del seu primer disc professional de Jazz (Promenade, Mosaic Jazz Trio, estudi Nòmada57, Barcelona). Participa activament com a compositor i intèrpret per a obres de teatre, dansa, curtmetratges i en diferents grups musicals i teatrals de l’escena Barcelonesa com Mosaic Collective, La Bambola Cabaret, Cotton Bros, Cia. de teatre físic Els Escultors de l’Aire, Bohemios del Parallel, Kaudy Cia. Totzancos, Matins, Ari Ann Wire, Rafa Bueno (La veu), Rafael Fernandez, La Germana Petita, Big Pocket Orchestra, Microguagua, Prostíbul Poètic, Cabaret Le Coq, entre altres. S’ha presentat amb diferents grups a Espanya, Àustria, França, Anglaterra, Estats Units, Alemanya, Itàlia, Malta, Xile, Polònia, Suïssa, Bèlgica, Costa Rica i Argentina.