Sadahiro Otani

Nascut a Osaka, comença els seus estudis musicals amb el mestre Yosikuni Onishi a la Universitat Soai, on el 1993 obté la llicenciatura de música.

Després amplia els seus coneixements de guitarra amb el mestre Keigo Fujii. Més tard, es trasllada a Barcelona on cursa el Post Grau de Concertista de l´Escola d´Arts Musicals Luthier, treballant amb els mestres Álex Garrobé, Fernando Rodriguez i Arnaldur Arnarson.

També participa en diversos cursos internacionals impartits per David Russell, Manuel Barrueco, Joaquín Clerch, Marco Socías, Hopkinson Smith, William Waters i Jordi Savall, entre d´altres.

Aconsegueix el Primer Premi al “10è Concurs de Música Espanyola de Guitarra” de Tokio i al “1r Concurs Internacional de Guitarra” d´Okinawa. “34è Concurs Internacional Maria Canals” de Barcelona on li ès atorgat el Diploma d´Honor. Obté el Premi al Millor intèrpret de Guitarra al “1r Festival de Músics Joves de Barcelona”. És guardonat amb el Primer Premi al “3r Concurs Internacional de Guitarra Ciutat de Còria” I “11è Concurs Internacional de Guitarra Admira”de Zarautz.

Ha ofert recitals a importants festivals internacionals arreu del seu país natal (Tokio,Osaka,Kyoto,Hirosima,Sendai,Okinawa) així com a Espanya, Itàlia i Holanda. Ha realizat diversos enregistraments per a la radio i la televisió tant al Japó com a Espanya. Actualment és professor a l´Escola d´Arts Musicals Luthier i a l´Escola de Música i Dansa de Móra d´Ebre.

A més és membre de l´EBNM (Ensemble Barcelona Nova Música), SOLO 2 i Ichigo Ichie.